dijous, 27 d’octubre del 2011

4 mesos després de ser guanyador d'un Blog de Miguel Hernández i ara he sigut convocat per a altre concurs


Javi Gombao (jo), després d'haver guanyat el primer premi del millor blog de Miguel Hernández del Diario Información i d'eixir en el períodic els dimecres (fa 4 mesos), ja hesigut convocat

Aquesta vegada es tracta d'un certamen que fa cada any La Verdad.es. El certàmen consisteix en els Premis Web de la Provincia d'Alacant.
Ací esta la llista de blocs participants: http://premioswebalicante.laverdad.es/2011/webs/personal.html. Jo estic en l'apartat de Personal/Blocs.

Doncs bé, estava jo en la meua habitació escoltant la radio i vaig sentir un anunci que deia que et podies apuntar a un concurs de la Verdad.es de fer Bocs i Webs.
A partir d'aquest moment hem vaig posar a crear el blog a on el podeu veure en aquesta adreça: http://conocealicante.blogspot.com/.

Per tant, l'anterior certàmen era més acadèmic, es a dir, participaven escoles i instituts. Aquest és molt més díficil ja que participen persones de totes les edats. Sóc l' únic menor d'edat que hi ha al concurs.
I ANIT VAIG REBRE UN CORREU A ON ME INVITAVEN A UNA GALA EL DIJOUS 10 DE DESEMBRE DE 2011 A LES 21:00 EN L'AUDITORI DE LA DIPUTACIO D'ALACANT PER ELEGIR ELS GUANYADORS!!!!!!!!!!!!!!!